Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2012

Hello Kitty

Czy istnieje ktoś, kto nie zna małej sympatycznej kotki Kitty? Chyba nie :). Małe dziewczynki za nią przepadają (choć i duże noszą dumnie jej wizerunek na koszulkach :) ), dlatego postanowiłam zrobić wieszaczek dla mojej córeczki. Tak się spodobał znajomym, że od razu chcieli taki sam dla swoich pociech.
Na zdjęciach nie widać, że są to wieszaczki. Już informuję, że zdjęcia zrobiłam przed umieszczeniem kołków, a potem tak jakoś wyszło zapomniałam pstryknąć :( . Musicie ruszyć wyobraźnią :) - dwa kołeczki są umocowane w stópkach kotka.


 Wieszaczki są solidne, wykonane ze sklejki, pomalowane farbami akwarelowymi.

Pozdrawiam serdecznie, Anula

5 komentarzy:

  1. Wieszaczek super. A ja mogę tylko westchnąć, szkoda, że ten słodziak do mnie już nie pasuje. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu, fiu, ciągle nie przestajesz zaskakiwać pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń