Obserwatorzy

sobota, 10 września 2011

Kwiatuszki

Dziś idę na otwarcie nowego sklepu w Gliwicach "Twórczy zakątek". Dziewczynki (właścicielki) Justyna i Asia pozwoliły mi zaopatrzyć sklep w kwiatuszki :), więc wzięłam szydełko do ręki i zaczęłam nim machać :). Potem poprzyczepiałam nitką na blisterze, dorzuciłam gratis zielone wywijaski i zafoliowałam. Powstały takie kwiatkowe blisterki


Część blisterków czeka jeszcze na zafoliowanie


Przy okazji produkcji szydełkowych kwiatków powstały też kwiatki z filcu



5 komentarzy:

  1. Agnieszko Twoje kwiatki są śliczne :)
    To dla nas zaszczyt mieć je w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi było poznać Cię na żywo i życzę nam kolejnych spotkań nad wspólną pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa taki sklep. Twoje kwiatki są śliczne i życzę by szybko znajdowały nowych właścicieli. Dzięki za odwiedziny w Zaciszu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. natchnelam sie przypadkiem na tego bloga piekne rzeczy tu znalazalm :)
    Zapraszam na candy powitalne na mojego bloga http://niebieskomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń