Obserwatorzy

piątek, 12 sierpnia 2011

Nic dodać, nic ująć

Po długim okresie włóczenia się po rodzince wróciłam do domku. Postaram się nadrobić moje zaległości blogowe, poodwiedzać zaprzyjaźnione stronki, popatrzeć co tam stworzyłyście. Mam nadzieję, że ktokolwiek z was choć trochę za mną zatęsknił :).
Ale do rzeczy. Podczas mojej nieobecności wygrałam w pracowni kreatywności przecudowną książkę o filcowaniu. Już ją mam w domku, więc pochwalę się kilkoma zdjęciami.

 
Kilka miesięcy temu zapisałam się na kurs filcowania na mokro, lecz do tej pory nie uzbierała się grupa i kurs się nie odbył. Po przeczytaniu tej książki już na pewno na kurs nie pójdę :). Zawarte są w niej wszystkie potrzebne wiadomości o filcowaniu.


Informacje krok po kroku dla początkujących poparte są szczegółowymi ilustracjami. 








Nic dodać, nic ująć! Tak w jednym zdaniu wypowiedziałabym się na temat tej książki. Autorki 



odwaliły kawał dobrej roboty. Dodam, że jest to pierwsza w Polsce książka o filcowaniu. Nie trzeba już przegrzebywać setki stron w sieci, by nauczyć się tworzyć cudeńka z filcu. Wystarczy kupić sobie taką książeczkę i już ma się całą potrzebną wiedzę pod ręką. Dodatkowy plus jest taki, że jest połowę tańsza od kursu na który się zapisałam :)  
Ha ha ha, tak poczytałam co napisałam i od razu narzuciło mi się zdanie: Nie!! nie mam żadnego interesu w tym, by zareklamować tę książkę :). Po prostu uważam, że jest rewelacyjna i warto ją mieć. Dlatego polecam ją wam moje drogie koleżanki.

Na koniec chciałabym serdecznie podziękować Pracowni Kreatywności w Bielsku Białej za zabawę i moją wygraną :), a przy okazji także Anulce za wyróżnienie, które od niej otrzymałam.

 Wiem, że przy okazji wyróżnienia trzeba spełnić warunki:
1. Umieszczam u siebie link do bloga osoby, która przesłała nominację.
2. Wklejam powyższe logo na swoim blogu.
3. Piszę 7 rzeczy o sobie.
4. Nominuję 16 osób i informuję je o tym, pisząc odpowiedni komentarz.

Warunek 7 spełniłam już kilka postów temu :). Jeżeli ktoś chce poczytać, to zapraszam tutaj. Natomiast ze spełnieniem warunku 4 mam ogromny problem, gdyż już na waszych blogach zauważyłam owo wyróżnienie. Dlatego nie przekazuję dalej. Lecz, jeśli ktokolwiek przez moją nieuwagę został pominięty, to proszę bardzo. To wyróżnienie jest dla Was. Częstujcie się :) 

Pozdrawiam serdecznie, pędzę was odwiedzić i z Wami poplotkować :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz