Obserwatorzy

wtorek, 14 grudnia 2010

Czas na nowe wezwania

Witam po krótkiej przerwie. Zapisałam się na kurs angielskiego metodą e-learningową i tak mnie pochłonęły te ćwiczenia, że nie liczę czasu.
 

Po drugie musiałam porobić trochę aniołków, gdyż wysyłałam paczuszkę do Monisi (którą serdecznie pozdrawiam), na świąteczny kiermasz w Lublinie. Będę trzymała kciuki za owocną sprzedaż. 
W paczce między innymi sympatyczna kolekcja filcowych aniołków :)





Ale to nie wszystko, ponieważ nie potrafię przystanąć na jednej technice, szperam w tej sieci i uczę się czegoś nowego (oczywiście dla mnie nowego). Piszę o scrapowaniu, te kartki które oglądam powalają mnie na kolana. Zakochałam się w karteczkach z Magnolią, ona jest taka urocza, że nie sposób oderwać od niej wzroku. I oczywiście, jak to ja, zrobiłam sobie świąteczny prezent i zakupiłam stempelka z ową uroczą laleczką, do tego kilka innych przydasiów i zacznę zabawę. Już nie mogę doczekać się przesyłki.   Pochwalę sie swoją pierwszą kartką z Magnolią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz