Obserwatorzy

piątek, 31 stycznia 2014

Kropeczki, kokardeczki ...

Po raz kolejny uczestniczyłam w wymiance ATC. Tym razem tematem przewodnim był "Kropki i kokardki".
Moje ATCiaki wyglądają tak :):)




A wraz z przydasiami wędrują do Szalonej, od której już dostałam przesyłeczkę z kropeczkami i kokardkami :):). Zobaczcie sami

  Zdjęcie zapożyczyłam od samej autorki, czyli od Szalonej :):)

Dziękuję organizatorkom za zorganizowanie tak wspaniałej wymianki i oczywiście mojej parze wymiankowej za ATC i prezenty :)

Pozdrawiam, Anula

5 komentarzy:

  1. Piękną paletę kropkową uzbierałaś-pomysłowe ATC!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaale faaaajne! jak patyczki od lodów pastelowych ;) cieszę się, że są w naszej galerii ! świetnie się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocza pastelowa wersja... Rzeczywiście wygląda jak patyczki do lodów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodko- lizakowe sa Twoje kropkowe Atc

    OdpowiedzUsuń