Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

Karnawałowa maska -KURS

Właśnie dostałam informacje o balu karnawałowym córeczki w przedszkolu. I jak co roku zadaję sobie pytanie jak ją ubrać. Sklepowe "gotowce" czasami kosztują fortunę.  Pokaże Wam jak za niewielkie pieniądze poradzić sobie sobie z tym dylematem.
Korzystając z bogatej oferty dpCraft przygotowałam maski karnawałowe dla dzieci. Do tego wystarczy wyszukać ubranka w odpowiednich kolorach i strój karnawałowy gotowy :) 

Moja pierwsza propozycja dla chłopców- PIRAT






Oczywiście zdjęcie z moim małym piratem :):)



A teraz kochani dla Was kursik wykonania takiej maseczki :)

 Wydrukuj szablon 


Z pianki (ja użyłam TEJ i TEJ firmy dpCraft) powycinaj poszczególne elementy


i sklej je ze sobą. 
Pamiętaj o wycięciu po bokach dziurek i przeciągnięciu gumki :)

Mam nadzieję, że maska przypadła Wam do gustu i z chęcią wykonacie taką ze swoimi dziećmi.
 Koniecznie pochwalcie się nimi na forum dpCaft Club

A już niebawem kolejna maska (również z szablonem). Zajrzyjcie do mnie koniecznie!!


Pozdrawiam serdecznie, Anula

1 komentarz: