Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Pocztówka z wakacji

Od początku wakacji choruję :(, nie mogę wyleczyć paskudztwa, które do mnie wraca jak bumerang, komplikując przy tym niejedne plany. Chciałam odwiedzić rodzinkę, skoczyć nad morze na pyszną rybkę (w Pogorzelicy w jednej zadaszonej jadłodajni koło spożywczaka, mają rewelacyjną rybkę!!!!). Dlatego jak dziewczyny z Silesian Craft rzuciły temat nowego wyzwania od razu pomyślałam o kartce znad morza :)

    
Wyzwanie trwa do 1 sierpnia, szczegóły znajdziecie TUTAJ
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie sklepu ewa - morza szum 

Pozdrawiam, Anula


4 komentarze:

  1. w takim razie zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślę - po sobie też - że ten zawód tak ma, gdy w końcu pozwala sobie na urlop ;) Fajnie pomarzyć, ja sobie marzę właśnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, pomysłowa praca! Kocham wakacyjne klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej no to zdrówka, naprswdę :*
    a praca świetna :)

    OdpowiedzUsuń