Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

LO według mapki

Na blogu lift summer crafts ruszyło pierwsze wyzwanie, które polega na przygotowaniu layoutu według mapki Karoli Witczak. Mimo iz nadal przeraża mnie praca z dużym formatem (zdecydowanie lepiej pracuje mi się robiąc kartki) postanowiłam zmierzyć się z tematem i stworzyć własnego scrapa. Z efektu jestem bardzo zadowolona.



  Muszę jeszcze opanować robienie zdjęć tak dużej kartce. Może macie jakieś wskazówki??

Pracę zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam serdecznie, Anula

5 komentarzy:

  1. Prześliczny :) I jaki obrazek rodzinny ładniutki :) Musimy się spotkać koniecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna praca, bardzo mi się podoba ze względu na kolorystykę, dodatki. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantycznie i słodko :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Lift Summer Crafts :)

    OdpowiedzUsuń