Obserwatorzy

niedziela, 12 maja 2013

Parę słów oraz wyniki candy

Witajcie kochani, dzisiaj chciałabym Wam napisać o wspaniałych ludziach, z którymi ostatnio miałam kontakt. Często robię zakupy na allegro i mam do czynienia z różnymi sprzedającymi. Często wszystko jest ok, choć czasami trafia się sprzedający, ja ten, który wcisnął mi tandetny wózek dla dziecka, a później gdy chciałam zwrócić straszył mnie sądami (w tym telefonicznie o godz. 23). Nie tylko ja zostałam przez niego oszukana, bo później dostawałam od ludzi maile z pytaniem co mają robić dalej, jak ja rozwiązałam problem z tym sprzedającym. Otóż nie rozwiązałam, straciłam sporo pieniążków, towar został w domu, a w sercu pozostał niesmak. Dodam, że owy pan ma przypięty znaczek Super Sprzedawca. Zapędziłam się, miałam pisać o tych wspaniałych, a rozwijam temat pędzący w innym kierunku.
Otóż mimo zakupowych porażek nie zaprzestałam kupowania na allegro. Ostatnio robiłam zakupy u PH-ANGELA i jestem zachwycona. Uważam, że o takich ludziach trzeba mówić głośno :), dlatego wszystkim gorąco polecam tego allegrowicza. Marzyła mi się silikonowa stolnica, lecz gdy zobaczyłam jej cenę w tesco (ponad 120zł) zrezygnowałam z marzeń, aż nagle wyhaczyłam ją na allegro. Cena nie raziła już tak w oczy :):). Ponadto silikonowe formy, które oferuje pani w swojej sprzedaży tak bardzo przyciągnęły mój wzrok, że nie mogłam się im oprzeć, m.in.
 
Zdjęcia zapożyczyłam z aukcji na portalu allegro.
Zaszalałam z zakupami i to podwójnie, bo przy okazji kupiłam urodzinowy prezent dla kobiety, która w kuchni przy wypiekach mogłaby siedzieć całymi dniami. Poprosiłam panią ph-angelę w miarę możliwości o szybką wysyłkę, żeby prezent doszedł na czas. Kurier był już u mnie na drugi dzień. Obawiałam się, że ze względu na niską cenę w paczce znajdę chińskie śmierdzące gumowe foremki, a tu taka miła niespodzianka!! Rewelacyjne, solidne foremki a dodatkowo gratis :), za który jeszcze raz dziękuję. Oczywiście moje foremki przeszły swój chrzest i spisały się na medal, dlatego wszystkim gorąco polecam zakupy u ph-angeli .

Trochę się rozpisałam, a teraz przejdę do ogłoszenia wyników mojej zabawy. Odwiedziłam wszystkie wasze blogi, na razie wpadałam do was z krótka wizytą, choć wiem, że sporo waszych blogów odwiedzę jeszcze niejednokrotnie. Z przykrością muszę powiedzieć, że spora część osób nie wstawiła banerka informującego o zabawie. A przecież czwarty punkt zasad zabawy brzmiał:
" 4. Wklej poniższy obrazek (z linkiem zwrotnym) informujący o zabawie na pasku bocznym swojego bloga
(ten zapis uważam za obowiązkowy. Odwiedzając Twojego bloga zerknę w bok na pasek :)"    
Nie wykluczyłam nikogo z zabawy. Przy liczeniu brała pod uwagę wszystkich zapisanych, bez względu, czy ten punkt spełnił, czy też nie.
W planach miałam nagrodzenie również osoby, która najczęściej będzie pojawiać się w waszych komentarzach, jako ta, dzięki której trafiliście do mnie. Niestety poszliście na łatwiznę pisząc "nie pamiętam", a przecież wystarczyło wcisnąć strzałkę wstecz (w większości przypadków).
Choć plany były inne, musiałam podołać nowemu wyzwaniu jakim jest wyłonienie jednej z was.
I tak już mega przedłużyłam, więc szybko napiszę, że nagrodę 
 oraz

 otrzymuje Iliana.

Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie na mojego maila (widoczny na pasku bocznym) danych do wysyłki.
Dziękuję wszystkim za zabawę i mam nadzieję, że wasza wizyta u mnie nie była jednorazowa i będziecie mnie odwiedzać.
Pozdrawiam serdecznie, Anula

      

15 komentarzy:

  1. Iliana- gratuluję wygranej- cukierasy wspaniałe :)))
    Serce moje się raduje :)))
    Przy okazji dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dziękuję! Ale się cieszę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z twojej wygranej, szczęście się uśmiechnęło do Ciebie:))) Super, bardzo cu gratuluję:)

      Usuń
    2. Dziękuję, nadal nie mogę uwierzyć ;D

      Usuń
  3. Gratuluje Ilianie wygranej :)
    A tak na marginesie... napisałaś:
    "W planach miałam nagrodzenie również osoby, która najczęściej będzie pojawiać się w waszych komentarzach, jako ta, dzięki której trafiliście do mnie. Niestety poszliście na łatwiznę pisząc "nie pamiętam".

    Ja też nie wpisałam osoby, dzięki której trafiłam na Twój blog, ale nie uważam, że poszłam na łatwiznę. Odpowiedziałam na Twoje pytanie a brzmiało ono:
    2. Wpisz komentarz pod postem, zawierającą informację w jaki sposób trafiłaś/łeś na mój blog

    Nie było tu nic o podaniu nazwy bloga, czy nicku osoby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna racja! Nagrodę pocieszenia mam przygotowaną, dlatego dzisiaj wieczorkiem wybiorę drugą osóbkę, a za czujność również i Ciebie drobnostką nagrodzę. Napisz mi swój adres :)

      Usuń
  4. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie oraz gratuluję wygranej dla zwycięzcy:)

    Co do zakupów na allegro to prawda..różni są ludzie i to przykre że w taki sposób się odnoszą do swoich klientow.

    OdpowiedzUsuń
  5. Iliano gratuluję! Twoja wytrwałość została nagrodzona :) Mam nadzieję,że od teraz będziesz większą optymistką :) Pozdrawiam Cię serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla IIiany:) a Tobie dziękuję za zabawę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni!!!
    Dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń