Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Wyzwanie w digi scrap

Witajcie kochani, wczoraj na blogu digi-scrap ruszyło kolejne wyzwanie. 
Tym razem bawimy się z mapką LO


Koniecznie spróbujcie swoich sił i zgłoście swój udział w wyzwaniu. 
Na wasze prace czekamy do 14 marca 2013r.

A tymczasem pochwale się swoją interpretacją mapki, zdradzając Wam przy okazji moją słabość :)
Ostatnio udało mi się wygrać piękne papiery Herbata z malinami, które bez wahania pocięłam tworząc ten layout :)

 


Koniecznie zobaczcie jakie świetne prace do tej mapki przygotowały dziewczyny z DT.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy, Anula

4 komentarze:

  1. Śliczna praca! Pomysłowo dobrany tekst do zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje. Ja w karteczkach jestem cieniutka:( Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń