Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Dla Babci

Niestety nie znane mi są przygody i zabawy z babcią, czy z dziadkiem. Cała czwórka zmarła zanim przyszłam na świat. Ale przecież moja mama jest babcią i wiem, że niekoniecznie podobają jej się bardzo poważne kartki. Bo kto powiedział, że z tej okazji karteczki nie mogą tryskać radością :). Taką właśnie karteczkę popełniłam. 



W roli głównej digi stempelek autorstwa DragonLady (dostępny tutaj), pokolorowany copicami (dzięki Justynce mam już ich pokaźną kolekcję ;))

Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
W doborze kolorystyki pomogła mi fotoinspiracja w scrapuj.pl
wykonałam ją według mapki ze studio75
z uwzględnieniem gry w bingo ze sklepu ewa (tasiemka, stempel, przeszycia, perełki)

wyzwanie dla babci i dziadka w silesiancraft

Co kryje moja craftszafa? Na pewno papiery, stempelki, tasiemki, perełki, wykrojniki i dużo innych przydasi

L jak litery w crapcafe
przy tworzeniu karteczki skorzystałam z wykrojników zakupionych w sklepie scrapcafe:
border oraz kwiatek i zawijasek

Stylowa kartka dla babci i dziadka- styl klasyczny w scrapek.pl
 

a w wyborze wyzwań bardzo pomogła mi stronka craft zabawy


Pozdrawiam serdecznie, Anula


21 komentarzy:

  1. ładna interpreatacja, dziękujemy za udział w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kartki...ja jeszcze mam bacię i dziadka i choć są już naprawdę wiekowi to nie wyobrażam sobie żeby nie posłać im kartki bo osobiście nie mogę do nich pójść...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna karteczka, jest taka wesoła, że aż się do niej uśmiecham:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To niesamowite że jedna karteczka i oczywiście taka urocza może pomieścić tyle wyzwań! ja kiedyś próbowałam ale udało mi się tylko połączyć 4 w jednej pracy! podziwiam i cieplutko się uśmiecham bo właśnie tak radośnie nastraja Twoja praca:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest super....kolorowa i tryskająca energią :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka :) Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bardzo optymistyczna karteczka - wspaniałe warstwy.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu - krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza interpretacja naszej mapki :)Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Studio75

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :)
    U nas też Dziadkowie szybko odeszli, pamiętam tylko jednego dziadka. Kartki otrzyma nasza mama, która odkąd ma wnuczkę jest babcią dla wszystkich :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, radosna karteczka. Ślicznie pokolorowany obrazek :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej może się skusisz na wymiankę, którą organizuję?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo radosna i pełna optymizmu! Dziękuję za udział w zabawie Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mnie po wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, radosna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kartka. dziękuję w imieniu Craft-Szafy

    OdpowiedzUsuń
  16. Stempelek mnie rozbawił do łez :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anula jak zwykle powala stempelkami:) super:))) buziaki!!:*:) IDziękuję za udział w wyzwaniu craft-szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziutki ten stempelek. Miło nam, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu na blogu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna praca, dziękuję za udział w zabawie! Magda.

    OdpowiedzUsuń