Obserwatorzy

czwartek, 31 stycznia 2013

Ale gafa :)

Wiecie co?? Ja to jestem zakręcona :). Pozytywnie oczywiście ;) Dawno temu (we wrześniu) byłam na kursie u Latarni Morskiej i jeszcze się z wami tym wydarzeniem nie pochwaliłam. Ale gafa :), poślizg mam niezły. Oczywiście owocem całego kursu był stworzony przeze mnie scrap z moim dzieciątkiem.
 Dziwnie chwalić się tak długo po czasie, ale lepiej późno niż wcale ;)


A tak bawiłyśmy się na owym kursie.




 
Obecnie scrap.com.pl organizuje 3 kursy - po więcej informacji zajrzyjcie tutaj.
Ja już sobie kursik wybrałam :)

5 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj było, było :) Ile emocji, ile zabawy, tego się nie da opisać. To trzeba przeżyć :)

      Usuń
  2. Przepiękny scrap :) Dziękuję za udział w moim Candy :) Życzę powodzenia i zapraszam w niedzielę wieczorem na ogłoszenie wyników :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jee!! Nareszcie stworzonko jest! I przepiękna królewna w roli głównej :)
    Tak się cieszę, że można powspominać :):):)
    Szkoda, że się nie spotkamy na warsztacie, czekałam na niego, ale nie mogę w sobotę ;( Buziak.

    OdpowiedzUsuń