Obserwatorzy

wtorek, 20 listopada 2012

Kurs na kartkę z koła

Dla czytelników bloga digi-scrap przygotowałam kursik na świąteczną kartkę z koła. Zapraszam do oglądania, a także tworzenia. Bardzo będę szczęśliwa jeśli skorzystacie z tego kursu i w komentarzu wkleicie linka ze swoją pracą.
To no zaczynamy :)

Zarezerwujcie trochę czasu, zrelaksujcie się i wpadnijcie w wir tworzenia. Dzisiaj wspólnie zrobimy taką oto świąteczną karteczkę:


1. Wycinam z papieru koło o promieniu 7cm


2. Zaznaczam ołówkiem średnicę, 


a następnie odwracam koło o 90 stopni i od środka pod kątem prostym do narysowanej linii zaznaczam linie zgięcia. Potem zaznaczam w dolnej części koła drugą linię zgięcia oddaloną w prawa stronę i 2 cm (pracę bardzo ułatwia mi zielona mata samopoziomująca - jedna kratka ma 1 cm)


3. Zaznaczam dwie kolejne linie zgięcia (po lewej stronie) w odległości po 2 cm od siebie.


4. Następnie przecinam linię zaznaczoną ołówkiem, tak jak pokazane jest na zdjęciu



5. Zaginam


6. Przechodzimy do ozdabiania naszej bazy. Najpierw z papieru ozdobnego wycinam koło o promieniu 6,5 cm. Następnie na lewej stronie rysuję według podobnej zasady jak przy bazie.


8. Rozcinam elementy


Po odwróceniu na prawą stronę otrzymamy takie części



9. Zostawiamy dwie części i przyklejamy do bazy



10. Do ozdobienia kartki użyłam świątecznego digi stempelka już wkrótce dostępnego w sklepie digi-scrap.pl


11. Pokolorowałam go i ozdobiłam perełkami w płynie


12. Następnie wyciętą ręcznie choinkę, a także gałązkę (tu wsparłam się wykrojnikiem) przyprószyłam "śniegiem" (gesso). W choince porobiłam nie do końca wycięte dziurki, które mają imitować bombki.


  13. Przykleiłam wszystko do bazy, do gałązki doczepiłam kokardkę, oraz bombki w kształcie kwiatuszków, na dole kartki dokleiłam napis, całość ozdobiłam wyciętymi w dziurkacza śnieżynkami.

  
Dziękuję za wytrwałość w oglądaniu zdjęć. Kurs jest bardzo szczegółowy, by wszyscy mogli z niego skorzystać - przede wszystkim osoby początkujące. 

Korzystając z powyższego kursu można również stworzyć kartkę z prawostronnymi schodkami:




 
Myślę, że pokazane przeze mnie  kartki zainspirują Was do zabawy z kołem.
Koniecznie pochwalcie się w komentarzu swoimi dziełami. 
Pozdrawiam serdecznie, Anula.

7 komentarzy:

  1. Super kursik,gdzieś coś takiego widziałam,ale twój jest bardziej przejrzysty i przystepny
    Bardzo dziękuję ,wykorzystam go zapewne w jakiejś pracy
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kursik, można go wykorzystać nie tylko na świąteczną karteczkę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anula, to jest fantastyczne! Ale dla mnie takie skomplikowane figury są nie do ogarnięcia ;) Ale jeśli spróbuję, dam znać :)
    Świetna praca, bardzo mi się podobają choinki i wzorki na nich, stempelek pierwsza klasa. Pracowita Dziewczyna, dziękuję za doskonały kurs!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna karteczka super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny pomysł ;) uwielbiam takie kursy, bo dopiero raczkuję w tym temacie i wiele mogę się nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kurs i śliczna kartka. Bardzo podoba mi się sposób jej wykonania i ozdobienie.

    OdpowiedzUsuń