Obserwatorzy

czwartek, 20 września 2012

Rocznica ślubu

Witajcie, ostatnio trochę zaniedbałam bloga, przepraszam wszystkich zaglądających, że nie było nowych wpisów. Borykałam się z różnymi problemami życiowymi, tragediami, a także złośliwością komputera, drukarki i innych sprzętów. Bo jak się to mówi, jeśli się coś wali to wali się na całego. I ja wiem, co to znaczy. Na szczęście mój kochany mężuś odzyskał nam dane z komputera, drukarkę kupiliśmy nową, więc mogę zacząć działać :). Co prawda humor jeszcze nie dopisuje tak jak powinien, ale ... z tym też się uporam :). Może mi pomożecie zostawiając pod postami trochę miłych słów :). Tymczasem w kilku następnych postach pokażę moje prace, które już dawno poszły w świat, a nie zdążyły zagościć na moim blogu. Dzisiaj kaskadowa kartka na 25 rocznicę ślubu. 




Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Anula

5 komentarzy:

  1. Ty to masz talent! tęskniłam za tymi pięknymi pracami :) cieszę się, że mąż poradził coś na to zło

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, optymistyczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ,delikatna karteczka :)Pozdrawiam i zyczę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Cię pocieszę: tęskniłam za Tobą i niezależnie od tego, co byś tutaj nowego dodała, podoba mi się BARDZO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wam dziewczynki dziękuję za miłe słowa. Są one lekarstwem na moje zmartwienia. Jeszcze raz wielkie dzięki, jesteście kochane :)

    OdpowiedzUsuń