Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

Artist Trading Cards

ATC to ręcznie wykonane kolekcjonerskie karty konkretnego wymiaru. Więcej wiadomości możecie przeczytać w wykładzie Latarni Morskiej "Wszystko o ATC"
Moje pierwsze ATC przygotowałam na zjazd cieszyński, gdzie z dziewczynami z forum silesian craft zorganizowałyśmy sobie małą wymiankę tychże oto prac. 
Zrobiłam optymistyczną pracę, którą nazwałam "Lekki jak ptaszek"



Koliber użyty w pracy to digi stempel mojego autorstwa (dostępny tutaj), 
skrzydła ma lekko uniesione (efekt latania :)) pokryte srebrzystym embossingiem na gorąco.
Przyznam, że spodobał mi się pomysł z kolekcjonowaniem takich kart. Nawet zaopatrzyłam się w specjalne koszulki, by się nie zniszczyły. 

Niestety nie mogłam być na zlocie podczas losowania, mój prezencik odebrałam godzinę później, ale pochwalę wam się ATC, które otrzymałam od Dorotki.
Niestety wszystkie zdjęcia, jakie wykonałam mojego nowego ATC wyszły strasznie zamazane, dlatego zdjęcia zapożyczam od autorki prac  



Bardzo jestem ciekawa, kto dostał mój prezent z ATC. Może któraś z was wie??
Pozdrawiam serdecznie, Anula

2 komentarze: