Obserwatorzy

niedziela, 20 maja 2012

Mamo ...

Powoli zbliża się święto mamy. Każdy z nas chciałby chociaż w tym dniu posłać jej szczere życzenia, dlatego znajomi poprosili mnie o wykonanie skromnych karteczek z okazji tego święta.
W kartkach wykorzystałam swoje digi- stempelki:


 
 Koliberka potraktowałam embossingiem i teraz w słoneczku cudnie mienią mu się skrzydełka.
Zgłaszam moją karteczkę na wyzwanie w Magicznej Kartce - Ptaki


I druga bardzo podobna karteczka
digi-stemple Kwiaty oraz  Dla Ciebie mamo 


  

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i obiecuję, że już za niedługo zasypię was pudełkami komunijnymi :), pojawią się także nowości na blogu - technika, której jeszcze u mnie nie widzieliście, a którą ostatnio się trochę bawię :). Miłej niedzieli, Anula

3 komentarze:

  1. Piękna karteczka Anulko. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki... Podziwiam twoje umiejętności :) Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczki i kwiecista kompozycja!! :)

    OdpowiedzUsuń