Obserwatorzy

piątek, 2 grudnia 2011

Szopka

Skacząc po blogach i obserwując te cudowności, które tworzycie natrafiłam na kurs tworzenia szopki, więc postanowiłam taką popełnić. Niestety firefox się zawiesił, archiwum otwieranych stron zostało wyczyszczone, nie umiałam odzyskać zamkniętych stron i nie pamiętam co to była za stronka, by podzielić się z wami kursikiem. Ale obiecuję, że jak tylko znajdę to dokleję linka. 
Moja interpretacja szopki wygląda tak: 





Dziwnie się patrzy na te zdjęcia nie widząc oryginału, ale cóż. Takie życie.
Przy okazji kwadratowego kształtu szopki i rozgwieżdżonej nocy w tle, zgłaszam ją na wyzwanie z Novinką - kwadratowo z gwiazdką organizowane przez Kreatywne Pole. Pozdrawiam, Anula

7 komentarzy:

  1. Urocza szopka.....a ten osiołek słodki.....bardzo fajny pomysł :) z niecierpliwością czekam na linka do kursu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna szopka, też zwróciłam uwagę na osiłka ;)Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rzeczy tworzysz, dodaję Cię do znajomych i z pewnością będę odwiedzała Twój magiczny zakątek ;) Pozdrawiam cieplutko oraz zapraszam równie serdecznie na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam!!! Znalazłam. Wklejam wam kochane dziewczynki linka to tutka, by zrobić taką szopeczkę http://jeanette-happythoughtsinkspots.blogspot.com/2011/09/whiff-of-joy-christmas-aperture-card.html

    OdpowiedzUsuń