Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2011

Koń jaki jest, każdy widzi

Tytuł tego posta pochodzi z pierwszej polskiej encyklopedii powszechnej autorstwa Benedykta Chmielowskiego. Często cytujemy ten, jakże śmieszny fragment, ale czy wiecie, że ...
Uważa się, że autor encyklopedii uznał konia za zbyt oczywiste zwierzę, aby je opisywać (wówczas każdy szlachcic miał konia).
Obecnie cytat używany jest na określenie czegoś tak oczywistego, że każdy wie, co to jest.

Tyle teorii, bo tak naprawdę to chciałam wam pokazać konia :) jakiego uszyłam. Za kilka dni pochwalę się drugim, identycznym, muszę go tylko dopieścić :)





Żebyście wiedzieli jaka jestem dumna z moich postępów z obsługi maszyny do szycia :). Co najgorsza (dla mojego czasu) nawet mi się to maszynowe szaleństwo spodobało :):).
Nie mogę się powstrzymać by pokazać wam również jak moja malutka świetnie bawiła się na zajęciach w Akademii Malucha Bee Bee, gdzie uczęszczamy dwa razy w tygodniu na popołudniowe zajęcia.








6 komentarzy:

  1. świetny ten konik:) przy okazji zapraszam na małe słodkości u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny konik,też mi taki chodzi po głowie dla moich urwisów, zdradz proszę jak taki gruby patyk dobrze przymocowac żeby się trzymało?

    OdpowiedzUsuń