Obserwatorzy

piątek, 15 kwietnia 2011

Wyniki wymianki kurczakowej

Dawno temu :) zapisałam się na wymiankę kurczakową organizowaną przez Agnieszkę z bloga mój mały świat. W głowie roiło mi się od pomysłów, które wykonam dla osoby wylosowanej przeze mnie. W końcu stanęło na kurczaczku ocieplaczku :),którego wykonałam z mojego ulubionego materiału, czyli z filcu.


Potem przyszła pora na kolejny gadżet wielkanocny, więc postanowiłam poszydełkować. Powstał baranek, lecz jak go pozszywałam okazało się, że biedactwo jakieś takie koślawe. O nie, takiego w prezencie nie mogłam nikomu dać, zatem zasiadłam  przy szydełku i zrobiłam kolejnego.



Oczywiście córci bardzo przypadł do gustu i z  tego co wyczytałam na blogu Pauliny (która dostała ode mnie te wszystkie prezenciki :)) z bloga kolorowy świat Pauli, jej dzieciaczkom też się spodobał.


Oczywiście nie mogło zabraknąć ręcznie robionej kartki z życzeniami




Ponieważ w zasadach wymianki trzeba było dorzucić trochę różności, to dorzuciłam :) (m.in. gdakającą na baterię gąskę) i powstała taka niespodzianka.



Paulinka z prezentów jest zadowolona, więc i mam powody do radości. Fajnie było zrobić komuś taki prezent, ale również fajnie jest coś dostać. Dlatego pochwalę się prezentami, które ja otrzymałam.

W paczuszce, którą dostałam od Bożenki z bloga Boniusiowe cudeńka znalazłam piękną własnoręcznie wykonaną karteczkę z życzeniami, boskiego tildowego króliczka, dwie pary kolczyków, świąteczne przydasie i mega zestaw herbatek (czyżby Bożenka telepatycznie ode mnie wyciągnęła informację, że uwielbiam herbatki smakowe?? :))


Prezenty bardzo mi się podobały, dziękuję ci kochana. 
Wszyscy są szczęśliwi, zatem pierwszą moją wymiankę uważam za bardzo udaną. Nie raz zapiszę się na kolejne tego typu zabawy.


5 komentarzy:

  1. to bardzo sie ciesze, ze doszla i ze jestes zadowolona... niestety to co ja dostalam jest malo ciekawe wiec nawet nie bede pokazywac bo... mam nadzieje, ze maluch zaprzyjazni sie z królisia a Tobie herbata bedzie smakowac ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prezenty dostałaś.....królik jest boski już nie mogę się doczekać aż zobaczę go na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie skarby piękne i bardzo świąteczne :). A baranek szydełkowy prześmieszny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiła Pani fantastyczny prezent!
    Kurczak z filcu jest booski!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie prezenty wspaniałe
    moja wymianka tez bardzo udana

    a dziś, błyskawicznie, przyszła wspaniała karteczka wielkanocna z życzeniami, piękna jest :)
    bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń