Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2011

Kartka z szybką

W poniedziałek byliśmy na urodzinach teściowej :). Postanowiłam do prezentu dołączyć ręcznie robioną karteczkę. Oceńcie ją sami.


Szyby do niej nie wstawiałam :), ale za to wkleiłam arkusz folii.



Do jej ozdobienia użyłam swojego autorstwa digi-stempelka z Julką.


Przypomnę wam :) jak wygląda





Solenizantka dostała od swojej kuzynki piękny kosz kwiatów. 
Myślę, że nikt się nie pogniewa, że go wam pokazuję.  


A co w nim takiego wyjątkowego??
Dorzucę zbliżenie

Tak, tak kochani, wszystkie kwiatki są zrobione na szydełku. Coś pięknego!!

Na koniec pochwalę się spóźnioną (pewnie z winy poczty) brakującą piątą karteczką wielkanocną, która dzisiaj wskoczyła mi do skrzynki.
Tą piękną karteczkę dostałam od Urszuli 

Ślicznie dziękuję.




4 komentarze:

  1. Świetna karteczka i jaka Ty pomysłowa jesteś :)
    A bukiet to majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka ,a bukiet cudo !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysl na karteczke super...:) a kwiatki przesliczne...zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha... Ale się zdziwiłam jak przeczytałam tytuł notki:) Przeczytałam KARTKA Z SZYNKĄ!!! Chyba udziela mi się jeszcze świąteczny nastrój, skoro myślę o szynce:)
    Karteczka oczywiście cudowna!
    Bukiecik... o qrczątko! Ale cudo!
    Wielkanocna kartka piękna:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń