Obserwatorzy

środa, 6 kwietnia 2011

Filcowe pacynki

Dawno nie chwaliłam się swoim rękodziełem, ale to znaczy, że leniuchowałam :). Ponieważ dzisiaj moje zabawki zostały doręczone do nowego właściciela, więc mogę pokazać wam czym zajmowałam się przez ostatnie dwa tygodnie.
Uszyłam woreczek, o taki:




W środku schowałam zwierzątka :) i prezencik podarowałam do przedszkola dla dzieciaczków. 


A teraz przedstawię po kolei każdą pacynkę.

Kurka

 Krówka

Kotek

Piesek

Owieczka

Świnka

Konik

Dzieciaczki od razu zaczęły się nimi bawić, naśladować odgłosy. Bardzo się cieszę.

8 komentarzy:

  1. super sprawa dzieciaczki pewnie były zachwycone...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale się nie dziwię ,że dzieci od razu się nimi bawiły bo słodkie są te zwierzaczki :))
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odlotowy zwierzyniec :) A krówka mnie naprawdę urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zwierzaczki. Dzięki za odwiedziny i udział w candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne! No i dzieciaki mają zabawę :) Gratulujemy i pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. No mnie po prostu zatkało!! Świetne zwierzaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, a jaka inspiracja do zabawy.

    OdpowiedzUsuń