Obserwatorzy

czwartek, 3 lutego 2011

Czas na jajka :)

Wiem, wiem do świąt wielkanocnych jeszcze daleko, tyle, że ja mam liczną rodzinkę, a tempo ślimacze :). Oczywiście od razu powiem, że pomysł na kartki nie jest mój. Znalazłam kursik w necie :) o tutaj. Karteczki tak mi się spodobały, że musiałam spróbować :) Ja trochę podłubałam, pokleiłam itp. (co wręcz uwielbiam robić) a rodzinka zapewne ucieszy się ze świątecznych kartek. Wszyscy będą zadowoleni. Muszę się przyznać, że przy produkcji tych jajeczek :) miałam pomocnika w postaci mojej córeczki (może dlatego mam baaaaardzo ślimacze tempo, kto wie...)

Na razie powstały tylko trzy kartki, a robiłam je około 2 tygodni (pisałam wcześniej o moim tempie :))

  Fotografowanie przy córeczce też nie było łatwe.


Zbliżenie na obszycia maszynowe

Szydełkowe kwiatuszki wykonałam własnoręcznie. 
Tutaj trzy różnej wielkości połączone najzwyklejszą pinezką.
Kwiatuszki (między innymi) do wygrania w mojej zabawie (tutaj możesz się ustawić w kolejce)



 Kartki oczywiście otwierane, później wkleję życzonka.


 Tu, tu, tu :) jest kwiatuszek

Te kwiatki też są mojej produkcji





6 komentarzy:

  1. Śliczne kartki napewno rodzince się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że rodzinka będzie wniebowzięta :) A Twoje kwiatuszki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! I takie kolorowe:)

    A kwiatuchy... mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, brdzo dziękuję za wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, napewno wszystkim przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń